Tuesday, June 21, 2011

[[[[ Sebab Dia Insan Bese ]]]]


aku pilih die sebab die poyo... memang die gila2.. tapi aku rasa serasi ngan die.. sebab aku pun poyo jugak.... die bese jek... tapi die rajin, caring, komited keje, berusaha yang terbaik, sayang aku... tapi sekurang2nya die tak kuang ajau ngan aku....hormatkan aku... dari insan yang nampak bagus tapi sangat mengjengkelkan... apa perasaan korang kalau orang yang nak kenal korang tapi tanya soalan yang mengelikan... sangat mentakutkan aku.. tahu lah ko keje bagus... tapi tak perlu la .. nampak cam terdesak...bukan camtu caranya nak berkawan... aku tak tahu apa ko cari.. sapa ko sebenarnya... aku rasa aku da pilih orang yang leh faham aku, serasi ngan aku.... aku sayang die...

p/s : kepada ko.... aku tahu tiada insan yang sempurna sebab aku pun bukan sempurna tapi janganlah sampai ko gunakan kuasa yang ko ada... ngat Allah lagi maha berkuasa...

1 comment:

liyana said...

amin... sy doakan awk k... mintak2 blh makan nasik minyak awk tahun ni.. hihi :)

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed