Tuesday, June 7, 2011

Kisah Aku & Dia

Entry cam gempaq jek kan.. hehehe... [takde sapa nak baca pun, luahan aku jek yang poyo]

Aku kenal ngan seseorang... [ macam hebat jek bunyik]... Siapakah beliau?

seorang lelaki.. sebaya ngan aku... asal johor... kurus tinggi [ taste aku ].... sporting... baik.. rajin... caring.. manja okey...

perkenalan aku dengan Mr Zan @ Incik Dia dah lama sebenarnya... since 2008 lagik.. sebelum aku pi keje kat KL.... ikutkan die dah lama usha aku tapi aku la buat derk jer.. yalah awal2 2008 setakat tinggal nama & no fon sorry la der wa tak layan beb.... sombong ker? tak kot... bukan apa al-maklum la keje kat kontraktor company ramai kan guy so many perangai..... die okey tapi kawan2 die la... but lastly aku sambut jua salam perkenalan dari die oktober 2008 time raya masa tu... last day aku kat ofis lama aku buat makan2 la kat umah jemput kawan2 ofis juga Mr Zan tu... sekali leh lak ngam ngan abah aku....

dan abah aku al maklum la 1 ofis dengan Mr Zan.. adalah asyik menyebut nama Mr Zan setiap kali aku balik kg.... adakah abahku suka????

before aku g KL ada la 2,3 kali jumpa die... 1st aku notice aku leh serasi ngan die... senang la nak borak... tapi pic2 aku dengan die sebelum suma da missing la beb.... takpe la.. tapi kenangan jer masih segar dalam ingatan....

last pertemuan aku & Mr Zan dalam 2009 after that aku & die lost contact...

Apr 2010 die jumpa aku kat fesbuk... hanya bertanya kaba....

2011 kisah aku & dia bermula...May 20011.....
insya-allah semoga ada jodoh antara kami berdua...

last weekend dating kat seremban... hehehehe... lama siot tak jumpa die.. last 2009...

kisah antara WUH 5409 & JMD 1762

kisah antara cik bibah & cik saga...

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...