Friday, March 16, 2012

Cipta @ Susun????


Motippp??? ayat kat bawah aku kunun cipta bukanlah cipta tapi more kepada susun so jadilah begitu... tapi maybe dah ada kot sebab aku pun bukanlah creative & inovatif.... maybe aku tak pasan ada ayat camni kot... ikut suka aku jer kan... layannnnn.... zassssssss

kurang lebih di mana aku nak sampaikan aku suka berkongsi apa yang aku dapat tahu & aku suka orang juga berkongsi dengan aku apa yang mereka tahu... bukan apa nak untuk kebaikan bersama... kite semua kan masih dalam proses pembelajaran so maka dengan itu tak mau lokek ilmu.... tujuan kita berkongsi dengan family & kawan2 kite sebab kita amik berat sebab kita amik berat pada mereka kerana kite sayangakan mereka...

I Share because I Care

I Care because I Love

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...