Friday, March 9, 2012

Toy Museum Penang



sama tak??? hahahha... kunun nak tiru gaya kung fu panda... hahahhaaa.... aku g mana??? meh nak story sket... masa ni aku & kawan2 buat lawatan.... hahahha,... macam budak sekolah lak... sebenarnya time aku & the geng g toy museum yang terletak di Tanjung Bungah Pulau Pinang..... dalam 20km la dari USM....tiket masuk RM 10 jer....  takde la jauh sangat... tempat tu pun cam terselit dekat hotel-hotel mewah menuju ke Batu Feringgi... ceh macam orang Penang aku ni kan... hahahaha.... 




hohoho.. banyak giler toy lam ni... cam bebudak lak kan.. sebenarnya banyak lagi.... tapi satu jer la sayang sangat sebab tempat ni agak berhabuk dah bertutup... so sayang sebab toy pun berhabuk, buruk sangat tengok dekat.. habuk tebal kot.... so tak bagus la kan pelancong nak datang melawat.... 


sekian... daaaaaaaaaaaa

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed