Wednesday, March 14, 2012

Kenalan Dari Cousin


Maklum lah sebabkan aku ni masih single & bujang kan maka masa kenduri cukur jambul anak cousin aku masa raya cina Januari lepas, salah seorang akak sepupu tanya la kat mak aku biler aku nak kawen... atas sebab tu die nak kenalkan ngan sepupu die.... actually aku sepupu ngan husband die.... so ni cousin dari belah wife die lah... faham ker ayat aku tu??? hehehhe... camner ntah nak cakap.... 


Kira nama akak tu Kak Nor.... Kak Nor mintak persetujuan aku untuk kenalkan aku dengan cousin die.... aku just fikir sebab aku single lagi so aku setuju, just kenal & kawan kan so tak salah.... kira salah satu usaha kan.... katanyer cousin die pun masih single lagi tapi umo banyak dah.. 37 tahun ni.... Setelah setuju untuk tukar no tel so Kak Nor cakap esok cousin die akan contact aku...... aku takde nak fikir sangat... pasrah & redha jer... ikut jer.. follow the flow katanyerrr


Nama guy itu Mazlan @ Lanz.... Asal PD ..... 


So now still kawan ngan die... tak penah jumpa lagi... sekali jer penah bercakap kat fon.... 


Die ada cakap ada masa yang sesuai nanti nak jumpa aku... biler? tunggu jer la.... 


***aku no komen sebab tak kenal die sangat setakat msg & chat kat fesbuk okey jer la... tapi seorang yang sangat bz.... 

1 comment:

Mimy Hamid said...

kenal je dulu perangai tutur kata..akak pun kenal husben dari dia baca blog akak..tak bersua muka pun...lama2 serasi ok baru berani jumpe

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...