Wednesday, March 14, 2012

Ngat Dah Kehilangan Tapi Rupanya Tidak...


Alkisahnyer aku ngat hampir kehilangan seorang kawan tapi rupanya tidak.... agak fobia mulanyer sebab before this pernah jadi gak.. kawan2... okey jer tetiba die senyap lah... diamkan diri lah... hilang lah.... tak dapat dihubungi tanpa sebarang reason... agak terpinga2... tertanya2 di mana silap @ salah @ kenapa???? 

Hampir sebulan lebih jugak la lost contact ngan die disebabkan die kehilangan hp.... kesian kat die... BB & Nokia kena curi sebab ada orang masuk umah tapi alhamdulillah die & keluarga semuanya selamat..... 

Aku ngat lepas insiden tu maybe aku takkan jadi kawan lagi ngan die, sebab no contact, kat FB pun die tak active so apa pun just doakan die happy, sihat.... hampir pasrah & redha la jika kehilangan kawan lagi... rupanya tidak... alhamdulillah after that die tegur aku balik kat fesbuk... tanya ke mana menghilang, mintak balik no aku & then terus call.... Alhamdulillah aku masih ada kawan.... kira agak close jugak ngan die... masing2 ngat antara satu sama lain..... happy aku tak hilang kawan lagi.... 

Ikutkan die muda dari aku 2 tahun..... bagi aku as fren takde hal la kan.... aku memang tak harap apa2 dah sebab taknak kecewa... so ada kawan pun alhamdulillah leh la nak share kisah & ilmu, happy2 kan.... lebih dari tu berserah pada Allah.... 

Dia pun penah cakap anggap as a kakak & kawan baik die..... so that it..... Alhamdulillah.... apa pun jaga hati kawan kite baik2 kan.... Banyak la kisah die & aku yang kitaorang share..... lepas die frust sebelum ni die memang susah sket nk kawan ngan gurl lain.... the only lady yang die rapat adalah aku.... banyak jugak die story kisah die & ex di mana die taknak ngat dah.... ** barang yang lepas jangan di kenang kan* 

Selingan ::: korang ngat tak kisah bro senawang tu... die dah kahwin ngan gurl satu tempat keje ... nak depan mata katanyer...aku kan jauhhhhhhhhhh (ada ker yang follow... hahahahaha)

Follow the flow kan.... siapa jodoh aku biarlah rahsia kerna Allah maha mengetahui siapakah bakal suami aku..... banyak jugak aku harus belajar selagi masih bujang ini... so takde la terasa sangat kan.... walaupun kadang2 tersentuh jugak tengok kawan2 dah kawen, ada anak.... bila ditanya soalan bila lagi.... insya-Allah ikutkan aku tahun ni jugak aku nak nikah.... hehehehe..... tapi calonnyer takde lagi.... gatai ker??? tak kan... hahahahaaa

Oh ya guy ni Al Al atau nama penuhnyer Mohd Alhafiz... aku suka sangat nama die.... orangnya? suka la jugak sebab peribadi die.... so cool... tak salah hanya menyukai kan..... apa pun aku nak die happy.... 


***aku penah pesan kat die sebelum tido maafkan semua orang.... alhamdulillah die praktikan & pesan balik kat aku.... ^___^

aku??? aku pun happy jer.. alhamdulillah ada family & sahabat2 & kawan2 yang memahami... thanks semuanya.... jen2 sayang semua.... muah.... hehehee

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...