Wednesday, August 1, 2012

Alhamdulillah... Terima Kasih Ya-Allah

Assalamualaikum...

Semalam takut sangat nak check result.... seyes tahun 3 paper sangat lah tough... pastu macam-macam dugaan datang.... apa pun aku harapkan lulus semua subjek dengan baik.. bukan apa tahun lepas aku ada 1 paper Failed okeh.... so tahun ni aku repeat balik tahun ni.... mula tengok result paper tu... seram-seram nak tengok... bila tengok... alhamdulillah dapat A-... sebak sangat2 semalam.... syukur alhamdulillah... terima kasih Ya-Allah....

Alhamdulillah... pointer aku naik tahun ni... dapat lah cecah 3.0+++ ke atas.... result tahun ni dapat 3A & 6B....

So aku dah masuk final year, tinggal 6 subjek jerk lagik.... Selesai jugak 3 tahun di USM...
Insya-Allah nak grade tahun depan.... Insya-Allah...

p/s : tak sabo nak naik pentas tahun depan.... :):):)

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...