Tuesday, August 28, 2012

Edisi Raya 2012

Assalamualaikum.....

Lama kot tak update blog ni.. busy nau musim raya ni.. hehehe....
Arini pun dah 10 Syawal.... jap jer kan masa berlalu....

Layan dulu pic di bawah.... zassssssssssssssss


Family aku cukup korum tapi tak sedondon pun... mana yang dan jer... 
tahun depan kite wat sama kaler yea adik2... 
gambar kurang cantik sebab cahaya.... pagi raya kat umah wan atok di Labu Hilir 


Family Pak Ngah aku... in brown kaler... tapi tak cukup korum ni... anak sulung die takde... maklum la dah ada family mertua... cucu pertama yang kawen keluarga belah mak aku... hehehee


Ni lak family Pak Teh aku... in bluee...maintain kan Mak Teh aku... kagum... nampak muda... 


Family Mak Su aku... alhamdulillah maksu pregnant for 2nd baby... cian die 2 kali gugur.... 





Pak Teh ngan anak2 buah boy...


Mak Teh ngan anak buah tapi Maksu pun terselit... 


suka kan nak posing2 ngan adik2


With Mak Teh & cousin di Ampang... 


Gambar Family lagik.. (aku salah posisi duduk nampak demok sgt... huwaaaa)


Kenangan pagi raya... hope Wak Kimi sihat jerk... 


haruslah ada kannnnnnn..... hehehehe


sekian dulu.. daaaaaaa





No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...