Wednesday, August 1, 2012

Sedangkan Lidah Lagi Tergigit... Inikan.....


Assalamualaikum...

Tajuk entry apakah ini? Isk isk...bulan Ramadhan ni.... nak gigit lidah sapa lak???
Tu kan perumpamaan kan... kisah apa nih... kisah aku la... sapa lagi kan... hehehe...
Kisah aku & Dir.... bukan apa 2,3 hari ini aku ngan Dir agak tegang jugak...
ker aku yang suka carik pasal kot tapi bukanlah cari pasal, saja nak gurau senda sendi
ker aku yang terlebih gurau ker die yang sensitif sangat ker sebab aku yang emosi sebab period...
opsss.. kantoi tak pose yek... hahahaha....

bukan apa nak period aku ni lain macam sket, kadang-kadang emosi,
kadang-kadang badan weak sangat2 so sangatlah tentu...
disebabkan demam maka tido awal bila die msg aku jawab pendek2 die ngat aku ada msg ngan guy lain.... 
pastu esoknyer kunun niat nak bergurau tapi die ngat aku tak serius ngan die...
pengsannnn nak explain, pujuk die balik....

apa pun lepas ni kena more care, jaga hati masing-masing....

p/s : zai sayang abang jer.... ^__^


2 comments:

De Qaseh said...

adat la tuh..bile time peyed bertukar jadik raksasa..hahhahaha...tapi tk pe...nnti lame2 saling faham la....mOga sentiasa berbahgia...:)

Felis Domestica said...

kesabaran dan keikhlasan membawa kebahagiaan, happy n fokus

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...