Wednesday, August 15, 2012

Mission Buat Kuih Raya


Assalamualaikum...

Tahun ni mission buat kuih raya berjaya.... Alhamdulillah dapat tunaikan hasrat mak nak makan almond london


ni popia nestum... kuih ni simple beno... hehehehe... 


ni antara kuih wajib buat tiap2 tahun... cornflakes madu & cornflakes cokelat... 
ni adik aku no 6 la nyer job.. gambar yang cokelat tak dan nak snap...


ni biskut mazola.. mak suka sgt kuih ni... 


almond london faveret mak... huhuhu... insya-allah tahun ni buat untuk bagi wan & bakal mertua sekali.... ewahhh... 


cookies.... hehehe....
lagi satu kuih gunting pun antara kuih wajib buat... pic takdan snap... 


*** Jumaat lepas keje akan balik labu dulu sebab nak tolong wan & atok buek lomang & rendang... sedap tau lemang atok & rendang wan ... makin sayu hati ni nak sambut lebaran... tahun ni banyak perkara aku touching... ohh nooo... kemon jen2... hope aku dapat gembirakan hati2 orang2 yang aku sayang terutama keluarga aku..... biarlah aku korban sket janji mereka bahagia & gembira..... 

end dulu... daaaaaaaaaaaa :):):)

1 comment:

diana aziz said...

wah... awak pndai bt kuih rupenye... :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...