Thursday, August 16, 2012

Masuk 3 Bulan Dah.... Detim... ahaks...


Tajuk entry tak leh blah kan... 
sila jangan marah yea kawan2...  
edisi bosan sebab keje semua dah setel... 
edisi ramai kawan2 yang balik bercuti pulang ke kampung berhari raya... 
edisi ngantok tahap otromen sebab ujan kat luar
kisah saya & abang.... ahaks..... gedik taw... kisah saya & Dir


1st pic ni : pertama kali jumpa masa ni lum declare lagik... macam bebudak kan siap declare.... alaaa suka hati kite la... eh eh bukan kite yang declare... 
buah hati kite tu la... ahaks.... tanjat gugurl... 
still ngat dialog die masa tuh sambil memandang ke arah jam di tangan sambil berkata
.
.
.
.
.
"tepat kol 5:30 petang @ 9.6.2012 awak jadi makwe saya, saya jadi pakwe awak" 
seyes muka kite tanjat, tergamam, terpaku.... bio betol mamat ni... hahahaha... 
padan muka aku... maknanyer die memang seyes okeh ngan ko... apa daaaaaa 
(maklum la dah lama single mingle so macam pelik lak bila die cakap camtu pada pertemuan pertama... macam tak caya jek tau)






9.6.2012 - Pantai Port Dickson 


2nd pic ni lak masa aku baru sampai dari KL sebelum balik rumah, Dir nak ajak aku dinner dulu... ok baiklah jom kite makan dulu... ahaks... so dinner malam tu kat kedai tak bape jauh dari Hospital Melaka & Masjid Al-Azim.. lepas dinner lepak kat jap kat dataran MBMB




6.7.2012 - Dataran MBMB 

3rd pic ni masa jumpa die esok harinya die menemani aku ke kenduri kawen member 
(lupa snap pic masa kat sana)
lepas tu g jalan-jalan la kat Melaka... 




7.7.2012 - Kapal Selam Klebang


Last pic ni adalah yang the latest.... edisi buka bersama.. time menunggu maka snap jap... 





11.8.2012 - Restoran Seafood, Bachang

p/s : nampak tak saya dah bambam kan (bila masa saya kurus, pipi cengkung yea) hehehehe... ada orang jaga, senang hati kot.. ahaks... sila lempang saya laju2...

end dulu.... byeeeeeee

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...