Thursday, August 16, 2012

Ujung Ramadhan Dah

Assalamualaikum...

Arini dah 27 Ramadhan.... waaaaa jap sangat-sangat kan masa berlalu... 
Alhamdulillah kite semua masih diberi peluang untuk berpuasa kan... 

Last week aku lik kampung... yalah antar kuih, amik kuih... amik tempahan baju raya, buat kuih raya... gitu...
Alhamdulillah tertunai la hajat nak buka bersama-sama ngan buah hati... ahaksss..... gedik kan... sebelum tu temankan die shopping.... kat jusco sebab banyak sales kan... sangat cerewat gak die rupanya... tapi alhamdulillah 2 helai baju aku pilih die berkenan jugak.... lenguh kaki mengekor die shopping.... kikikiki....


pic menunggu waktu berbuka.. so yellow die so pink aku... hihihi..

***makanan lambat sangat sampai, baru makan 3 suap aku kena gastrik... aduhai... 


ahad tu aktiviti mengecat umah oleh adik2 boy aku, maklum la dah 2 tahun kan, tukang cat masa umah siap guna cat yang murah, pastu g campur ngan air kot, sebab tak tahan lama sangat bila hujan luntur kaler tu.. so alhamdulillah tahun ni adik boy no 2 & 5 dah keje so pasal cat2 ni diorang yang setelkan semua.... pic atas cat lama... pic bawah baru cat.... berseri sket kan kan.. cik bibah interframe saja... hehehehe


menu makanan berbuka aku semalam... malas nak beli bazaar takut tak abes so masak tapi simple2 jer... sebab dah lama tak buat bubur oats, aku bubuh brokoli + udang... sedap tau... hehehe... karipap tu pun hasil tangan aku... besar kan, memang sengaja wat besar2 sebab untuk makan  sendiri, karipap sardin... 


eh eh nak jugak masukkan... godek2 pc jumpa lak pic lama tuh... kikiki.. masa tu kat opis lama.. pic baru semalam snap, try tudung baru sambar kat pasar malam... huhuhu.... sila abaikan tahap kematchingan.... hahhahaa.... 
ada beza tak pic tahun 2008 & 2012 tu... cuma 2008 maklum la kamera tak bape canggih cam sekarang... amik gambo sendiri gitu la gamaknyer... yang aku sendiri perasan dulu takde lebam bawah mata.... hihihihi... korang tengok??? 

end dulu.. daaaaaaaa

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...