Wednesday, August 1, 2012

Dari Mu Untuk Ku... eh eh ada jugak yea....

Assalamualaikum... 
Cakkk... eh eh... 
Malam sebelum mula berpuasa aku pulang ke kampung, 
sempat la jugak jumpa Dir sebelum balik ke rumah... 
Dir kata ada hadiah nak bagi kat aku & mak aku... 
aku pun dok fikir-fikir apa la bendanyer kan... hehehe.... 
bila dah jumpa Dir
die bagi ni haaaaa

jeng 
jeng 
jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



sekotak kurma untuk aku & mak aku... 
kiranya die beli 3 kotak 
1- mak die
2 - aku 
3 - mak aku



dan juga susu anlene sepaket... die suh aku amalkan minum susu & madu untuk jaga kesihatan 

p/s : thanks abang... lain kali bagi lagi yea.. eh eh.... :):):)

1 comment:

Unknown said...

yay.. dapat madu, anlene dan kurma... :D

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...