Tuesday, February 4, 2014

Tahniah Ifah - Sis Wedding

Assalamualaikum. 

lama aku tak menaip kat sini. huhuhu... ntah kenapa. ngada-ngada kan.. just blogwalking jer sana sini. cari mood. hahahha. 
Pekaba semua? Arini dah 4 Feb dah. Jalan raya lengang lagi, mungkin ramai masih bercuti sempena cuti raya cina baru-baru. Jalan jem kan, biasalah cuti sempena perayaan ramai la berpusu-pusu g jejalan, g balik kampung, memenuhi kenduri kawen sana sini. 

Haaaa... alhamdulillah, sabtu lepas berlangsung majlis akad nikah + kenduri kawen adik gurl aku no 4, Ifah. Alhamdulillah majlis berjalan dengan baik. hampir semua preparation adik aku yang buat sikit-sikit dibantu oleh adik-adik yang juga makcik aku. adik aku kreatif so banyak idea & hasil tangan yang die buat sendiri. apa pun tahniah Ifah & pasangan, Nazri. selamat menempuh alam rumahtangga & kehidupan baru. Ifah dapat orang dekat jer, kat Melaka jugak. 

ikutkan aku start cuti Khamis, 30hb tapi tunggu Hubby dari Penang, so pagi Jumaat baru sampai Melaka. Kali ni rasa tak bape agresif sangat la.. rasa cam nak demam + lemah sket badan. so dapat tolong sket2 masa wedding adik. 


tema adik aku purple + torqoise. yang purple kami. hehehehe. 

haaaa arini seminggu delay period. nape yer? harapnyer semua baik2 ajer. 
okeylah sambung lagi nanti. huhuhu... nak g check dulu. 

end dulu. babai...

_RZ25_


1 comment:

Puan Eka said...

Selamat pengantin baru untuk adik awak..

bulan lepas eka 5 hari delay period. Takut je menantinye dahla tanda2 period sume takde mcm sebelum kawen.

Tanya blogger yang memang doctor, dia kata, hormon berubah.

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...