Friday, March 13, 2015

Ayah Mama Zaheen Ni...

Assalamualaikum

Haaaa lama pulak tak citer kisah diri sendiri. ahaksss.. 
Sejak bergelar ibu ni, kisah anak jer. hahahhaa. tipikal mak-mak sangat kan. 

Masa tengah preggy lagi aku dok fikir-fikir panggilan apa nak guna bila anak dah lahir nanti. 
Panggilan apa nak bahasakan bila cakap dengan anak. 
Discuss la dengan hubby. Mula-mula macam nak panggil "MAMA-PAPA". 
Pastu tukar "MUMMY-DADDY"... selalu cakap dengan baby dalam perut guna "MUMMY-DADDY" tu... 

So bila lahirnya Zaheen, maka panggil "MUMMY-DADDY" pastu hubby macam rasa tak sesuai. Macam moden nau katanyer. So tukar "BONDA-AYAHANDA" ... So klasik la pulak. Susah plak "AYAHANDA" tu panjang nau... "IBU" hubby aku taknak. 

So lastly, macam selesa dengan MAMA-AYAH... Hahaha... 

Sekarang kan kat handphone banyak pic Zaheen. hahahha. semua mak-mak memang gitu ker? hehehehe. 

Lama jugak tak snap pic berdua. Hubby sekarang lagi susah ajak bergambar. 
Cakkk... kami ni dah jadi parent to Zaheen. Alhamdulillah. 

Percaya tak percaya. Semuanya kuasa Allah kan.. Terima kasih Allah bagi aku peluang yang sangat indah ini menjadi seorang isteri, seorang ibu. 





Okeylah babaii... 

Thanks... 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed