Thursday, March 19, 2015

Diapers Zaheen

Assalamualaikum

Tajuk entry tipikal mak-mak sangat kan. hahahhaa. Yalah sejak bergelar Mama ni, diapers Zaheen menjadi satu keutamaan. Gituww. Dah masuk senarai list barang shopping. Kekekeke. 

Macam aku pentingkan keselesaan Zaheen la bila pakai. Bukan la nak cerewet sangat cuma nak pastikan tak la mudah bocor & jadi ruam bila pakai. Tu jer. Jenama tak kisah sangat asalkan harga berbaloi & berpatutan. Gituwww... 

So far masa Zaheen baru lahir aku beli Pet Pet. Sebab tanya adik aku guna apa untuk Ali. Hahahaha. Aku ada google jugak. Tanya ibu yang senior. 

Sumber Google : masa beli aku beli 32pcs jer kot. 

Aku beli sebelum deliver, so masa beli 1st aku beli Pet Pet aku amik Newborn size. 
Ada sekali masa saja-saja jengah Baby Mall kat Bandar Baru Bangi aku tengok ada promo Drypers. Beli 2 pek dapat 1 pek free drypants. Tapi S-XL. Newborn tak dapat free pek tu. So aku beli size S 2 pek, 1 pek 88pcs. Harga Rm31. Murah kan. Hehehe. 



Lama jugak aku pakai drypers tu. Lpas tu beli Pet Pet sebab ada promo & tukar size M dah Zaheen. hehehe. Yang the latest aku belikan Huggies RM31 sebab ada promo. Drypers & Pet Pet mahal sket RM34 & RM36. 



Huggies guna pun ok gak. Ada dapat sampel aritu. 


So itulah citer kali ni. Hehehe. Meh la share korang guna diapers apa. Hehehe

Okey Babaiii. 


1 comment:

Mimy Hamid said...

fayel masa kecik setia petpet...pelekat dia bagus..dh besar ni xxl petpet takde so pakai pants tak kisah..cap tesco ok

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...