Thursday, March 5, 2015

Zaheen nak 5 bulan dah

Assalamualaikum.

Esok 6.3.2015 dah. 5 bulan dah si zaheen tu... Alaaa rindu kat die tu. 
Yeay esok Jumaat, Mama Ayah balik.... tak sabar nak peluk cium bambam tu. 


Muka cuak nak g cucuk.

Isnin lepas 2.3.2015 aku amik cuti sebab nak bawak Zaheen check up & cucuk 5 bulan. 
5 bulan ni untuk dos 3 Hep B. 

Boleh refer jadual di bawah. Aku bawak Zaheen kat klinik desa kat kampung tu jer. 


Aritu timbang berat Zaheen 6kg dah die. Alhamdulillah. 

0 bulan - 3.3kg
1 bulan - 4.1kg
2 bulan - 4.8kg
3 bulan - 5.3kg
4 bulan - 5.5kg
5 bulan - 6.0kg

Kenaikan berat die sket-sket, kalau plot okey jer alhamdulillah naik jer. tak kisah pun janji sihat kan cyg mama tu.

Masa lahir panjang die 50cm, sekarang dah 63cm dah. Makin meninggi. Kadang balik dukung rasa berat, kadang ringan sangat. Mana taknyer die sibuk melompat, ala bila kita pegang tu die angkat badan dia. Tu yang naik berat pastu turun balik. 

Okeylah.... 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed