Tuesday, March 10, 2015

Kisah Strawberry Pie Cheese

Assalamualaikum....

Lama sangat tak menjengah2 di sini kan...
Kejap lagi ada sessi jom bersama Ceo TM. Aku streaming jer.
Last week Friday kawan aku order Pie Strawberry.
Masa dengan tu biasa jer, sebab pertama tak penah makan, kedua tak tahu rupa parasnyer....

Jumaat lepas aku pun ada meeting dengan GCR berkenaan aktiviti untuk 2015. Setel ke pantry sebab aku dah lapar okey. Bila sampai pantry tengok.....


terliur tak??? dapat merasa sepotong..... Alhamdulillah... sedap. tak rasa manis sangat. tak rasa muak. tak rasa cheese sangat. aku ni tak hardcore cheese & manis. strawberry pun sedap & fresh.

Tup2 semalam, ada lagi. Ni kawan lak order & makan bersama2.. rebut2 memang la sedap kan... tambah lagi sedap. yang bestnyer bila potong taknak la terpotong buah2 tu. tu yang jadi eh nak yang ni la.. hehehehe..




seyes sedap okey. 1 box RM60


okeylah, babaiiiiii 

Thankssss... 

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed