Monday, March 16, 2015

Masih lagi belajar jadi.... Mama

Assalamualaikum.... 

Dah petang hari baru nak update. Ngantok wei. Belek-belek nota nak lelap lak. hehehehe. 
Pagi aku sampai kl awal sket dari biasa. Alhamdulillah tak jem kat tol sg besi tu. Selalu tu 6:45 dah sampai KL tapi stuck kat tol Sg Besi. Yalah mana tak jem, sebanyak-banyak lorong kat tol tu, pastu nak jadi 3 lane. Rasanya 10-11 lane kot. nak kena transform jadi 3 lane kan... Lum masuk kalau excident or kete break down. hahahha. Memang nangis woooo. Terus amik phone, "bos saya lambat sket, sangkut kat tol sg besi". Bila dah lepas Sg Besi, sambung kat NPE plak. hahahha. apa nak buat, redah, sabar & tabah serta redha jer. Dah memang camtu kan. 

Haaa pagi aku gerak lewat sket 5:25am. Aku sedar kol 4am dah, awal sket bangun sebab nak kemas barang, Malam tadi melayan & bergolek-golek dengan dia, tak kemas lagi. Hehehe. Macam ofis kat Melaka. Bila la masa tu akan tiba yer. Krik... Krik.... 

Zaheen dah 5 bulan 1 minggu lebih. Maka aku pun baru jer jadi seorang Mama selama 5 bulan. Serius aku still in learning process. Tengok cara & dengar pengalaman ibu-ibu yang terdahulu. Pastu baca lagi. Aku lum dapat lagi nak berikan yang terbaik untuk Zaheen dalam masa yang sama nak jadi seorang Isteri. Seyes sangat mencabar. So lalui saat-saat indah ini. Alhamdulilllah aku diberikan peluang ini, tak semua orang merasainya kan. 

Aku doakan family, sedara & kawan-kawan yang masih belum bertemu jodoh, agar dipermudahkan segala urusannya. 

Perkembangan Zaheen sekarang, dah kemaruk nak meniarap, masih lagi melompat-lompat bila kita pegang dia (angkat badan). Lenguh jugak tangan wooo. Mau ada muscle. Kikikiki. Pastu yang the latest sibuk nak duduk. Alaa cayang mama tu. 

Aku pun try usaha yang terbaik. Kena sentiasa bertenaga ni. Huhuhu. 


Okeylah... babaiiii.

Thanks

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...