Wednesday, July 29, 2015

Back to Work After Long Break

Assalamualaikum...

Tajuk bukan main speaking London plak. Baru nak tulis kat blog. Aduhai, tak tahu tahap kemalasan tahap apa tak tahu nak update kat blog. Kadang tu rasa macam-macam nak tulis, nak catat as memory, nak luah perasaan la, nak share citer yang best la. Ker skill menulis aku dah takde. Bila nak menaip tu konon amik mood g blogwalking. Bestnyer citer diorang. Pastu masuk blog sendiri jammmm. Alaa apa ek nak tulis tadi. Ker ingatan makin berkurangan. Allahuakbar.

Nak kena asah minda ni. Isk isk. Hari ni hari Rabu. Dah 3 hari aku masuk opis balik lepas cuti panjang. Lebih seminggu panjang la kan. Yalah 15 July sampai 26 July. Cer kira berapa hari tu? 12 hari okey. Patut start 16hb tapi 15 tu aku dah tak sihat, MC. So cuti terus. Alhamdulillah, lama la sket masa spend dengan Suami & Anak tercinta. Bagi yang PJJ time cuti lah ni best. Pastu nak masuk kerja mula malas la, berat la. Apa laaaaaaaaaaaa. Hahhahahha. 

Haaaa.... pasal blog aku ni. Bila tengok entry-entry tahun-tahun lepas, banyak gak aku menaip aka menulis. Start tahun lepas, makin sket. Tapi tahun lepas pembawakan, bole tak? Sebab pregnant mode ke laut mana ntah. Tapi lepas tu sama jugak. Apa pun tak boleh. 

Mula-mula konon nak tulis hari-hari, pastu nak tulis pengalaman pregnant dan seterusnyer. Tapi realiti hanya verangan. Hahhahaha. Nak jadikan diary & kisah perjalanan hidup sendiri la. hikhik..

Takpe, nanti aku share kisah baru aku. Hikhik. Doakan aku rajin yer. 

Okeylah... Babaiiii.




No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...