Tuesday, July 14, 2015

Iftar bersama Geng BFF... Menu Warung Bunian

Assalamualaikum... 

Lama blog ni tak update. Mood lari-lari sekarang. Hihihi. Sampai hubby pesan update la blog. 
Okey baiklah. Arini pun tak ramai dah kat ofis, ramai dah start cuti. 

Aku dengan geng BFF alhamdulillah every memang plan buka puasa sesama. Tahun lepas buka kat Aroma Ikan Bakar Kuala Selangor. 

Tahun ni kat umah baru kawan aku kat Putrajaya Presint 11. Menu makanan order delivery dari Warung Bunian Desa Pinggiran. 

Date yang semua okey pada 1 Julai, Rabu. Sebab yalah weekend aku takde kat KL. 
Menu hari Rabu kat Warung Bunian sambal udang, ayam gulai, ikan masin, sambal terung & sambal belacan. 

Mula-mula decide nak makan kat kedai tapi sure macam terbatas kan, so tukar plan makan kat umah. So beli kuih sket & roti jala. 





Aku, ain & anim sampai lagi 10 minit nak azan. Bukan apa jam sket la kat NPE kan. 





Haruslah bergambar as kenangan. Yalah bukan leh jumpa selalu sejak aku dah kawen. Hikhik 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...