Thursday, July 30, 2015

Pre Raya Geng Hoya-hoya

Assalamualaikum. 

Ni kira entry #throwback jugak ni. 
Kitaorang kat opis ada group whatsapp yang di namakan Geng Hoya-hoya. Yang ada dalam tu all ladies yang sporting. So one the member bagi cadangan untuk pakai baju raya mengikut tema kaler. So proceed 1 week before masing-masing cuti raya. Date 6 July sampai 10 July. 

Isnin - Warna Pelangi. So aku dari kampung masa tu ada la baju raya masa 2012 tak silap. Tapi tak semua Geng Hoya-hoya dalam joint masa sessi bergambar. 





Selasa - Pink/purple. Tapi aku tak berapa pink or purple sebab tudung pakai hijau. hahahaha. 







Rabu - Biru. Nasib baik aku ada baju biru. Heheheh. Kalau tak memang tudung jer la biru. 






Khamis - Kuning/Oren/Coklat. Aku pakai baju kuning jer. Hikhik





.

Jumaat - Hijau. Bos aku pun joint sekali. Heheheh. 










Sekian la 5 hari mengikut tema kaler yang dicadangkan. Terima kasih atas kerjasama. Hahahaha. Nanti Raya buat lagi ek. 





No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...