Friday, July 24, 2015

Raya bertiga... Alhamdulillah

Assalamualaikum.
Rasanyer belum terlambat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin buat semua. Arini dah 8 Syawal.
2 hari sebelum raya aku demam & selsema. Si Zaheen pun selsema gak. So tak berapa nak larat sangat la. Tahun ni giliran beraya kat Melaka dulu. Hubby aku sampai petang sebelum raya sebab dia keje dulu.
Aku tolong apa yang patut tolong sedia bahan masak2. Kemas umah memang adik2 yang kemas. Seyes tak larat. Tapi malam raya aku memasak. Sebab cian tengok mak baring. Mungkin tak larat.
Takpe la. Kena kuatkan semangat jugak kan. Taknak la nak masak semua esok. Mau haru biru. Aku plan nak masak sambal udang ja. Ayam masak merah & daging kicap mak yang masak. Bahan2 semua aku dah readykan. Ayam & daging pun dah goreng.
So start kol 10 lebih aku masak dapur. Hubby & anak dah lena. So aku bersilat kat dapur. So tinggal sambal goreng jer mak masak esok pagi.
Pagi2 lepas solat raya, sessi bermaafan & bergambar kami terus gerak balik raya umah Wan kat Labu. Gerak 3 kereta.
Okeylah jom layan gambar...






No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed