Wednesday, October 19, 2011

Berita terbaru.... takutnyerrr


Baru tadi seseorang memberitahu nama aku naik untuk jadi staff die means aku kena keluar dari jawatan Secretary aku ni... jawatan yang lain tapi maybe gred yang sama @ memang lain tak pasti lagi.. sebab masa meeting staff aritu nama aku naik tapi bos aku tak tahu lagi pasal ni... tak tahu lagi bos aku akan lepaskan aku atau tidak... 


aku sendiri macam seram jer.. hahahhahaha... sebab da keje ngan bos aku since november 2008 kan.. sayang la kat bos aku.. kalau aku takde sapa nak jaga die kan kan... sob sob... 

1 comment:

Liyana said...

ni naik pangkat ke awk? ok la tu.. lgpun x lame lg dpt dgree nt naik ke exec jgk kan :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...