Thursday, October 6, 2011

Mood : Ke Laut


Aku suka nak tengok Laut & Awan sebab ia boleh menenangkan... masya-Allah begitu besar kuasaMU... begitu indah ciptaanMU....
Maknanyer aku ngah majuk @ sedey.. maksud aku bukanlah time majuk @ hati ngah bersedih jer baru nak tengok laut & awan... time bila hati ngah lara tempat ni lah aku nak tuju sangat2.. nama jer aku dok pantai dalam tapi bukan ada pantai pun...

p/s : kalau kamu tak boleh tak perlu la paksa, buat apa beri janji, harapan jika akhirnya ia takkan menjadi kenyataan hanya angan2... cukuplah... aku da lalui semua tu... orang leh jer cakap tapi orang yang lalui tak sama... cakap memang senang... buat tengok... ya memang aku single, memang aku mencari cinta tapi aku bukanlah terdesak sangat... kau tak kenal aku sapa, apa yang perlukan, inginkan... apa yang ada dalam hati ini... so tak perlu nak pandai2 cakap.. kalau aku majuk sekalipun kau tak pernah tahu pun nak amik hati aku, pujuk aku pun... kalau ada menambahkan duka lara aku buat apa... so plsss... kita hanya sesuai jadi kawan biasa...

2 comments:

Mummy Adriana said...

Sygku,,
Biarlah cinta yg dtg cari kite..
bile cinta sejati tu muncul, kite akn terasa sempurna tanpe perlu bersusah payah. Alaaa aku dulu cm akak gak..! Smpi nek bosan...last2 cinta jap jew terus kahwin..hahahah senangkn? cinta lama2 amtlah buang masa!

nuciaziakact said...

thanks reen.... betol2... rezeki reen... suka tengok reen bahagia... dulu berduka sekarangg sangat happy kan.. alhamdulillah...

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed