Monday, October 17, 2011

Fesyen Tudung Terbaru

‎~✿ Tudung kita pun dah nak ke arah macam ini sekarang..cuba perhatikan..ini fesyen bertudung

ZAMAN SEKARANG yang DIBANGGAKAN ramai..

Rasulullah bersabda,


"Sesiapa MENYERUPAI satu kaum, ia dari kaum tersebut". 


(HR Imam Abu Daud dari Ibnu Umar)

>>> JAUHILAH dari memakai sebegini..AGENDA kafir laknatullah itu sangat HALUS sehingga 



kita tidak sedar, ketahuilah wahai WANITA ISLAM sekalian..✿~




p/s : masya-Allah dalam pada kite tak sedar, semoga menjadi ikhtibar & panduan buat semua.. 





3 comments:

TeruteruBozu said...

betul la...fesyen ct kan kononnye..harge mahal..tp cenggini rupenye ...

Ika Razak said...

ini la yang saya banyak kali cakap kat iera.. fashion hana tajima ni.. pastu saya penah kate dalam crite PRIEST kan sume priest tu pakai tudung macam hana tajima

Jen Jen said...

betol2 ika... tu la biarlah menutup aurat dengan cara yang betol.. dah tahu ni kena hati2 jer kan.. dah akhir2 zaman ni...

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed