Tuesday, October 11, 2011

JEN JEN vs AL AL

Apakah pulak tajuk entry aku kali ini kan....actually tu nick aku kat ofis... tak ramai pun yang tahu... apa nick name aku tuh??? jeng jeng jeng.... JEN JEN tu la .... sorang kawan aku cik ika, yang panggil aku dengan JEN, lama2 jadilah JEN JEN... ramai la kat ofis aku panggil ngan nama tu walaupun pada mulanya aku kenalkan aku as SITI... aku tak kisah pun, janji nama yang baik2... so sweetttttttt..... hehehehe....

so apa kena mengena ngan AL AL tu kan... kisahnyer camni, last month my brader ada kenalkan aku ngan bos tempat keje die.. aku pada mulanya adalah malas jugak tapi untuk berkawan apa salahnyer.. ewahhhh... so aku setuju untuk kenal ngan bos die.... pertama kali kena paksa cakap ngan die... aku tetiba nervous, walau aku ni banyak cakap leh pulak kelu seribu bahasa, i ni pemalu okey.. hahhahha... percaya tak???

Bro pulak paksa2 aku suh add YM & Fesbuk die... sapa nama die??? jeng jeng jeng.. nama die MOHD ALHAFIZ.... kitaorang jarang sangat pun nak kontek.. kalau ada pun thru YM & Chat FESBUK... tu pun jarang2 jugak.....so ada lah berkenalan tanya info masing2.. umo die 26 baya adik aku boy aku no 2.... tak kisah sangat la... tapi sekarang aku banyak kenal ngan guy yang muda dari aku... sebab aku pun nampak muda, less than umo sebenar aku, kalau orang teka sure umur aku 22,23,24,25.... alhamdulillah....

al kisahnyer.. last sunday baru ni... 9.10.11 waaaahhh baru pasan date yang cantik kan kan....
si Alhafiz tegur aku kat chat tanya kaba... borak2 bengong ikut suka hati kan...banyak die panggil JEN JEN... aku layankan jer... tetiba die tanya awak2... nak tanya sket la.. "nick name awak JEN JEN tu kan cam sweeett sangat.. i like... suka sangat nak panggil, macam jadi nama JEN JEN tu ek" maka aku pun story la..

oh ya nick aku kat FESBUK sekarang adalah sebelum ni ... terbaru aku saja jer tukar nama aku kat fesbuk tapi bubuh nama gelaran yang bese orang panggil aku... bukan apa saja bagi fresh version... aku tak sangka ada yang suka sangat dengan nama JEN JEN tu... selain die my fren NANAKU TAKIZAWA aka MUMMY ADRIANA ... terharu & tak sangka sangat... mood aku so happyyy.....

so bila Alhafiz dah panggil aku JEN JEN.. maka aku pun nak jugak nama die yang best.... CIK AFIZ sangat formal okey.. tu kat opis leh la.. nak panggil FIZ FIZ tak mau la cam auwww lak... cute sangat.. oleh sebab nama die unik ALHAFIZ maka aku putuskan panggil die AL AL... ok tak? hehhehe

p/s : sweeetttt kan kan... JEN JEN vs AL AL

1 comment:

Liyana said...

auuwww!! ;)

bile xde spacebar, die akan jadi alal, hehehe

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...