Wednesday, October 5, 2011

Ke USM Penang Konvo Adik No 5

Baru sekarang aku nak story pasal ni... huhuhu...

Last month pada 22hb aku bertolak ke Penang dari Labu, Negeri Sembilan... aku pergi ngan mak abah sempena konvo adik boy aku no 5....
aku gerak dalam 9 pagi dan selamat tiba di Penang pukul 2 petang... kitaorang terus check in kat TM Resort Tg Bungah yang terletak di tepi pantai kira tak jauh dari Pantai Batu Feringgi... view memang cun la.. aku suka pemandangan pantai ini... lepas da relax2 lepak2.. mandi suma kitaorang gerak pi padang kota lama... kira macam tempat wajib pegi la kalau g penang tu... mak abah mesti nak ke sana.... bukan wat apa pun saja lepak makan angin & makan pasembuq... hahhaha.. wajib ok makan pasembuq... huhuhu... masa kat situ sempat la jumpa kawan poli aku rezeki kami semua die bunjer... alhamdulillah....

after lepak2 makan angin suma kitaorang gerak balik kat resort.. belah malam kawan lama abah aku mai resort so lepak2 sampai la tengah malam... aku tak tahan sebab drive, penat suma ada.. aku mintak diri awal untuk masuk tido... malam tu kawan abah aku bunjer mee udang...






ni lah TM Resort Tg Bungah Penang


empangan teluk bahang.. bawak mak jejalan

so esoknyer 23hb adalah hari konvo adik aku.. so dalam 7 pagi kitaorang da mula gerak k USM tak mahu jem sebab hari kerjakan... semangat2 tengok orang nak konvo... tak sabar jugak nak konvo, nak cepat abis belajar nak grade.. huhuhu... adik aku wat Degree Mass Comm full time kat situ.. aku lak wat Degree Management tp PJJ jer... masa adik aku nk terima ijazah hanya mak abah jer dapat masuk maklum la dapat 2 kad so aku kena la tunggu luar..

p/s : sebenarnya semasa menaip entry ni pc hang.. tu pasal takde gambar ke luar semalam.. huhuhu

1 comment:

Liyana said...

xpe nt smpai mase nye awk pulak konvo... bestnye :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...