Thursday, August 11, 2011

Abang???


Siapakah Abang???


ni kisahnya aku dan dia [mr izan].. nak gelak pun ada...


ikutkan aku panggil dia-awak jek... aritu la masa aku kol die.. die cakap "tempat keje abang nih banyak incoming la so sangat bz" ... aku lak leh tanya dalam hati abang mana lak ni ek... esoknyer pun camtu gak dengar die cakap "abang tido lewat" ... rasa nak tanya jer sapa abang tu.. nasib baik aku tak tanya.. mesti die ngat aku ni tak sensitif takde perasaan.. tak romantik.. aku diamkan jer.. sambil berpikir... wat per lah die nak citer pasal orang lain kan... so means abang tu ganti diri dia la... hikhikhik... tetiba aku leh blur lak.. ngeh ngeh .. sebab tetiba jek die bahasakan diri die "abang"... aku pun cam nganga... tak senonoh kan... hikhikhik..... 


die memang panggil aku sayang... aku pun kadang2 panggil dia sayang... ikut mood dan keadaan kalau tak panggil saya-awak jerk la... 


Abang... lama sangat tak dengar dan panggil dengan gelaran tu.... 


now aku redha, terima.....aku ikut jer rentak dia.. try dan start panggil dia abang walau agak kaku dan keras jek bunyinyer.... i try yer bang... hikhikhik....


maybe bagi die tu panggilan manja kan kan.... semalam aku tanya die gak.. nak panggil die abang or sayang.... die tak kisah sangat tapi sebab die da mula cakap abang....so proceed...


kadang-kadang cam hepi sangat bila dia msg aku dulu.... yessssssssss
bukan apa sebab die bz kan.. aku lak keje ofis hour sabtu ahad cuti... 
salu aku la msg die dulu... sesekali nak la die mulakan dulu... 
die bukan tak ngat tapi die bz.....
saya faham bang!


kite kena saling faham memahami kan kan...


*** alhamdulillah mula sayang dia.... die pun caring aku.....sayang aku sangat2...



1 comment:

Liyana said...

alhamdulillah.. yeay! dpt mkn nasik minyak thn ni, yes2! xyah tunggu lame2 ok :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...