Monday, August 15, 2011

Berbuka Pose Wif Family Part 2-Labu Hilir, Negeri Sembilan

Cak Cak.... Tanjat boboi.... Hahahahaha

Entry kali ni lah.. kisah aku balik kg mak yang berada di batu 13, kg labu hilir, negeri sembilan.... selesai kemas mengemas lalu gerak kuar umah kol 12:30pm tapi tak direct balik labu terus.. aku ke klang dulu amik adik aku, ifah.. then ke balakong hantar air vitagen kak ina....pastu baru gtg ke labu.... sampai labu dekat kol 4:00pm jugak...

ngatkan sampai awal sket nak tolong menolong la wan masak2 juadah berbuka.. tu die sudahnyer siap okey.... tinggal nak masak nasi & sayur jerk... apa menu die??? sangat hebat okey....
kali ni berbuka bersama atok, wan, mak abah... sekali ramai gak yang joint... mak long, pak long, arul... mak teh pak teh... zira anak pak ngah... meriah la kan ramai2.... bukan salu pung kan kan...

so menu aritu sangat la hebat.... antaranya

menu : wan masak : gulai rusa, hati masak nenas, sayur campur kubis + buncis, bubur kacang, bubur lambok [wan dapat dari masjid sebab wat tadarus al-quran]
mak : apam tepung beras, apam polka dot dot, sambal udang
mak teh : popiah, karipap, pulut panggang
mak long : kari daging, bubur kacang, sayur campur, ikan masak taucu, satay ayam

hebat tak??? bila da berkumpul tu die banyak gilesssss da macam bazaar ramadhan.. panjang jerk susun... so untuk puaskan hati semua makan la semua tapi dalam kuantiti yang sedikit tapi alhamdulillah sangat kenyang.......

end dulu


No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed