Thursday, August 11, 2011

Apam Polka Dot Dot


apakah??? ini kisah masa aku balik kampung first week pose baru ni... hari sabtu my sis aka fira nak wat apam polka dot dot>>>> pic seperti di bawah....
ni adalah percubaan kali ketiga die.... yang kali pertama & kedua warnanyer agak menyeramkan.. ngeh ngeh.. komen dari mak & adik2 yer.... this time just nice kan.... request by den la... hikhikhik... kan comel-comel kan kan




hari aku masak bubur lambok ayam versi aku resipi dari mak... huhuhu... sedap wooo licin ... waaaa... waaaa.... aku sendiri pun tak dapat nak makan ulangkaji balik... ngeh ngeh... tapi takpa... alhamdulillah licinnnnnnn.... aku sukaaaaaaa..... sedap la agaknyer kan kan....

so aritu buka pose semua ada kecuali adik aku no 3 & no 4.... alhamdulillah rezeki jiran bagi murtabak 2 keping....

*** tak sabar tunggu nak ujung pose nak buka pose beramai bilamana suma adik-adik ada.....




No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...