Friday, August 26, 2011

Jumaat Terakhir Ramadhan 1432H


Masya-allah arini 26 Ramadhan... Ramadhan hampir ke penghujungnyer...
Alhamdulillah Ramadhan adalah lebih baik bagi aku berbanding Ramadhan yang lalu... Ramadhan kali ni dapat berpuasa bersama-sama dengan keluarga, rakan2 & mr izan...
Dapat bersama-sama bertadarus & majlis khatam Al-Quran, buat solat sunat tasbih, berbuka pose bersama family d melaka, atok & wan, mak long, pak ngah & pak teh, bersama maksu juga bersama mr izan... kawan2 opis... Alhamdulillah apa yang dihajatkan tercapai...
Biarlah hanya biasa & simple tapi menggembirakan... menenangkan...

Sesungguhnya aku sangat2 bersyukur bila mana kebahagiaan tu bakal menjadi milik aku... bila mana kegembiraan dari lubuk hati bakal aku perolehi... syahdu sangat rasa hati ini.. Allah masih sayangkan aku, selamatkan aku dengan menyedarkan aku dari lena yang panjang serta dari perkara2 yang kurang baik... Syukur aku panjatkan ke hadrat Ilahi atas segala rezeki yang diberikan....

Aku mengharapkan perubahan yang kecil ni akan berlanjutan & berkekalan sampai bila2.. biarlah aku berubah secara slowly & kekalkan momentum tersebut...

Sekian dulu...

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...