Sunday, August 7, 2011

Jauh Itu Rindu

entry cam bagus-bagus jek kan....

hari ni hari ketujuh umat Islam berpuasa.. Alhamdulillah kite masih diberi peluang untuk berpuasa serta menikmati kehidupan ini... minggu pertama puasa aku pulang ke kampung... niat nak bersahur & berbuka dengan family tercapai sudah... alhamdulillah... kira semua ada kecuali adik aku no 3 & no 4 jek yang takde.. maklum no 3 kat johor... no 4 kat klang.. kekangan keje so tak dapat la nak balik.... time cuti2 ni lepas subuh dapat la sambung tido sat... hahahahaha.. aku pun apa lagi amik la peluang.....


teringat la kat awak... beliau adalah jeles sebab tak dapat pulang ke kampung... OT sabtu ahad... pose ni pun keje sampai malam2 jugak.. dengar jer la luahan die... cian awak.. sabar yer sayang... biarlah bersusah2 dulu... apa pun saya akan sentiasa menyokong awak... jadi pendengar setia... insya-allah nanti kite buka pose sama2 ek...


hehehhe.. pic ni masa kitaorg g karok kat karok jamban jek.. beliau saja lepas gian nak karok... hahhahha... sorang 3 lagu.. lalu menyumbangkan lagu yang sumbang mambang.... hahhahahhaa... lagu "sufi" lagu faveret beliau... dan lagu tu jugak dah jadi lagu faveret aku gak... lagu tu kenangan perkenalan aku & die... kira mula aku kenal die since 2008...


tanjat boboi... masa ni jumpa jap jer.. aku otw lik melaka.. singgah jap jumpa die.. sebelum pose aritu.. wan aku masak lomang.. beliau pun nak jugak.. so aku pun singgah la sat hantar lemang kat die.. maklum la die dok hostel... jeles banyak ngan aku... hehhhee...
masa die turun tu ehhh.. sama lak baju... ngeh ngeh... tak plan pung... haruslah amik gambo... tapi maklum la flash sangat terang.... jadi inilah hasilnyer... hehhehehe....

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed