Friday, August 26, 2011

Setahun Sudah Berlalu... Alhamdulillah


Diam tak diam... Ramadhan ini setahun jugak aku mengharungi kisah kecewa dulu, kisah sedey dulu, kisah aku down dulu... Alhamdulillah aku masih berdiri lagi, diberi peluang melihat dunia ini.. Terima kasih Ya-Allah...

<<<< Ya-Allah terima kasih berikan aku ketabahan & kekuatan dalam mengharungi hidup yang sangat banyak pancaroba yang harus di tempuh... Sesungguhnya aku bersyukur ditemukan dengan insan yang sangat baik & membantu aku berdiri semula... memberikan aku kekuatan untuk bangun semula dari kecewa... tak terbalas jasamu... hanya Allah saja yang mampu membalas >>>>>

kepada insan yang beri aku kekuatan :

sesungguhnya aku tak sangka ada insan yang sudi mengambil berat padaku.. mendengar segala luahan ku.. mengesat airmata yang mengalir, menghulurkan bantuan di kala aku saat aku memerlukan seseorang... berikan aku kekuatan...

sekian dulu...

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...