Thursday, August 11, 2011

Masa Kecik2...


ni kisah nostalgia zaman kecik-kecik adik beradik aku... anak cik amir & cik puan ruhaida...
semuanya 9 orang... terdiri dari


siti zainab

mohd zubir

mohd zahid

siti zafirah

muhammad zaidan

siti zafirah

muhammad zuhdi

muhammad zulhusni

syafiqah

cukuplah semua kan... 9 orang.... alhamdulillah semuanya sihat... ada yang bekerja, masih belajar di IPTA & sekolah menengah... congrats to adik boy aku yang no 2 kerna berjaya melanjutkan pengajian di peringkat Master.... 





amacam comel-comel tak kami semua masa kecik-kecik dulu.. kikikiki... sangat lucu kan kan.. aku tengok balik pic ni nak gelak-gelak... masa ni aku berumur 13 tahun or 14 tahun kot so dalam 1996 or 1997...lokasi kejadian di melaka..

masa tahun 1996 kami sekeluarga berpindah ke melaka... yang lagi 2 orang tu sepupu aku belah abah aku...

1 comment:

Liyana said...

best ada adik beradik ramai ni.. mcm family mertua sy, dorg adik beradik tiap2 bulan kumpul duit 20hengget 1 family, nk buat fmly gathering senang. seronok. senang mak ayah awk nt bila adik beradik sume dh lepas :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...