Monday, August 15, 2011

Berbuka Pose Wif Family-Part 1-Paya Dalam, Melaka


Alhamdulillah... arini hari ke lima belas kite semu berpuasa... alhamdulillah aku masih lagi berpuasa...

entry ni saja nak story program & aktiviti aku.... alhamdulillah misi berbuka pose bersama family tercinta selesai.. pada minggu pertama pose -5 ogos hingga 7 ogos pulang ke paya dalam melaka....abis keje 5 ogos bergegas pulang.. bajet nak terbang jer, tapi apakan daya bibah ku tak leh terbang kan kan... hahahhaaha.... setelah mengharungi lebuhraya utara selatan sampai jugak ke destinasi... sampai-sampai jer da kol 7pm... menu berbuka dah terhidang.. seronok sangat rasa hati melihat mak abah & adik2ku... hanya zaid & ifah jer yang takde....

menu : roti jala kuah kari ayam, sosej salut roti, bubur lambok.. sempoi jek.. tapi makan ramai2 suma nyer sedap... masak sendiri kan... lagi la sodap... hehehehehe... pic lupa kot nak snap dok kecoh2 aritu..... sampai pengsan la aku dibuatnyer... hongeh... hahahaha.... miss terawih.... lepas sedar dari terpengsan bangun mandi solat... layan tb.....minum nes lak... adik buka citer ops pocot... sudahnyer aku tak leh tido lak.... kol 3pagi kot baru leh nak lolap... kol 5 bangun bersahur... tunggu subuh lepas tu apalagi...... tidoooooo.........zzzzzzzzzzzzzzzz.....ngeh ngeh ngeh.....

sabtu lak g amik zuhdi kat matrik londang... lepas tu teringin nak makan bubur lambok mak masak... so lepas zohor dah jerang bubur.. fira lak nak buatkan apam dot dot.... huhuhu....kecoh la bila masing-masing rajin nak tolong.... nak tunjuk terror...hahahhaa... gamat dibuatnyer...

so menu : bubur lambok edisi aku diupgrade oleh mak, apam polka dot dot, murtabak oleh cik am.. alhamdulillah... seronok buka ramai2 kan...

alhamdulillah aku tak pengsan malam tu so dapat la g terawih kat surau kg... syahdu lak bila solat kat situ tengok ramai yang takde.... teringat arwah nenek.. kalau g solat mesti dok depan sekali...

end dulu...








No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed