Tuesday, September 11, 2012

Pavlova - My 1st Time



Assalamualaikum...

Tadaaaaaaaaaa.....
Al-kisahnyer last week celebrate my office mate birthday, someone sponsor cake....
tengok eh eh ada pavlova & red velvet la... dengan lajunya aku sampai setelah di invite (tak kira nak rasa jugak)
Bagi aku, 1st time aku makan pavlova... sebelum nih dok dengar jer tapi tak sempat2 nak merasainya.... ahakss....

Komen aku “pavlova ni ada rasa cokelat, memang manis sket akan tetapi kombinasi whip krim + campuran buah-buahan yang sangat banyak like strawberry, kiwi, berries menjadikan ianya sangat sedap, seyes memang sedap”

So aku pun bercita-cita nak wat pavlova dengan hasil tanganku nanti... apa lagi gigih search recipe...
Bila nak wat??? Tungguuu... kena tunggu balik kg dulu la... hehehehe....


geram tak tengok??? 

lagi sekaliiii



recipe yang simple aku jumpa... 

p/s : Thanks to kak linda & kak ziham... so yummy... pesanan kesihatan tak leh makan hari2 tau... hehehe


2 comments:

Unknown said...

Wahh, nampak macam sedap je. Resepinya pon mudah. Boleh try nanti

IdaShazana said...

Sedap, kan

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...