Thursday, September 6, 2012

Pot Luck & Lepaking Serta Jalan Raya With Gurlsss

Update lagik, dah berkurun gak lam PC.... 
amik... banyak nau picas... so ni antara picas... nak upload semua banyak nau.. beratus jugak lerrr.. 
isk iskk..baru guna hp kamera sony hazel jerk.. lum guna dslr lagik... ahaks.... ngada2 kan.. 
lum ada rezeki lagik nak pakai dslr weiii... hehehhe.... 
Khamis lepas, 30 Aug, aku & Ain ke putrajaya, Presint 9... 
beraya umah Jaja & Oya, Anim datang dari Shah Alam... 
Actually kitaorang ini geng2 gurl yang masih bujang lagik & Single tapi sekarang tak bape nak single lagik kannnnnn.... hehehehe

Menu : Jaja : Spagetti, Aku : Agar2 Laicy jek....

so malam tu kami semua bermalam kat umah Jaja & Oya sebab esok paginyer kami nak g piknik tepi tasik Presint 8 Putrajaya.... so pagi2 dah bangun masak... 

Menu : Nasi Lemak, Sandwich

Lepas balik piknik, sambung jalan raya lagik sampai ke malam..... 


























sekian... daaaaaaa

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed