Thursday, September 13, 2012

Rezeki Bulan Syawal....

Assalamualaikum... 

Arini dah 26 Syawal.... Kite hampir sampai ke penghujung Syawal dah....
Macam mana semua dah selesai ker puasa 6? hehehe... aku yang bertanya nih macam lah selesai puasa 6.... 
Aku baru dapat ganti 3 hari puasa.... bukan taknak selesaikan... akan tetapi dapat jemputan raya kengkawan dari division yang lain..... alasannnnnnn kan.... hehehe...... 
Alhamdulillah kite di Malaysia ni sangat mewah dengan makanan...... bersyukur sangat2..... 
Kat TM boleh dikatakan hampir setiap hari ada jer open house raya berbeza unit tak kira besar atau kecik... 
Mudah-mudahan dimurahkan rezeki...... 
Orang dah jemput, rezeki jangan di tolak kan..... hehehe...... 

dengan kawan2 opiss.... yeay dapat bergambar dengan kak mimy, diana & ika.... 

end dulu... daaaaa

2 comments:

Girl Girl said...

Wahh.. cepatnye update! hihii

RedLife2Love said...

msa ni rasa mcm retis plak, korg dtg nk brgmbar ngn kitaorg. hehe ;))

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed