Sunday, January 16, 2011

[ apa itu k3nangan ]

sesuatu yang pernah kita lakukan bersama dengan seseorang pada suatu saat.... selepas saat tu berlaku maka terciptalah kenangan.... 2010 sangat2 banyak meninggalkan kenangan yang sangat terkesan dalam hatiku ini.... kenangan manis & pahit.....

================================================

menyaksikan kenangan manis yang akhirnya menjadi pahit...
dimana saat hati dikecewakan... dimana janji tidak dikotakan....
dimana harapan hanya tinggal angan2....
apakah diri tidak cukup baik untuk menerima kebahgiaan?
adakah diri tidak cukup sempurna untuk menjadi insan istimewa?
adakah diri tak berhak merasainya kegembiraan seperti insan2 lain?
adakah ini pembalasan dari kisah2 silam?
adakah ini dugaan dari penciptaku?
adakah masih ada sinar kegembiraan & kebahagiaan untuk diriku?


terlalu banyak persoalan yang menghantui diri...

=====================================================
tapi aku bersyukur kerana aku masih punya keluarga, rakan2 yang masih menyayangi diri aku... yang sudi bagi semangat.... yang sudi bersama2 merasainya... yang sudi menjadi pendengar yang setia.. yang sudi menjadi teman tika suka duka.... yang sentiasa mengingatkan aku [tolong ingatkan aku].... yang sudi caring pada aku....

[syukur alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk berubah]

2 comments:

]YAatauTIDAK[ said...
This comment has been removed by the author.
]YAatauTIDAK[ said...

Yang tersirat itu lebih baik..

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...