Friday, January 14, 2011

Kursus Intensif 2010 [ 29112010 until 19122010 ]

tahun 2010 merupakan tahun kedua aku menghadiri kursus intensif di USM Pulau Pinang.... tahun ni aku datang dengan memandu bibahku sayang... sama macam tahun lepas 3 mingggu jugak berada di sana... sebelum nak g aku rasa sangat2 tidak bersemangat + tidak bermotivasi langsung.... macam2 kisah berlaku sebelum itu... tapi aku harung jugak dan siapkan persiapan barang2 untuk dibawak bersama.. aku wat list barang2 yang wajib, harus dan perlu dibawak.. masa pegi aku g berdua ngan classmate aku.. alhamdulillah ada lah kawan.... aku gerak dalam kol 10:30am sampai USM dalam kol 2:00pm...



---------------------------------------------------------------------------------------------------

suasananyer agak berlainan dari tahun 2009... aku more berdikari dan uruskan hal2 berkaitan sendirian... tapi kan tahun 2010 sangat2 touching yer.... pelbagai kenangan yang telah dilalui bersama.... jauh jugak perjalanan + pemandangan pada tahun 2010..... juga ada kisah sedey yang tercalar jugak berlaku.... dugaan Allah nak duga aku kan... tahun 2010 aku stay kat desasiswa Tekun... hostel baru... selesa + bilik besar + pemandangan cantik + bilik air dekat... F422 tu no bilik aku.... desasiswa terletak luar dari kawasan USM... bibah ku park kat padang kawad.... dekat dengan dewan exam...banyak tempat2 yang ku pergi selepas exam.. lepas tensen la... time ni lah nk berjalan2 tengok tempat orangkan.. ada lak teman2 nak g bersama...

[sesungguhnya kenangan terindah akan ku semat dalam hati]

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...