Thursday, January 13, 2011

Orang Tak Puas Hati Dengan Aku..

arini 13.1.2011 kira mood2 tahun baru lagi kan.. kejap jer kan masa.. tambah lagi la umo kite... semangat baru.. kalau boleh & diharapkan akan & ingin buat yang terbaik dari tahun sebelumnya.. kisah2 kurang best sila jadikan sejarah & pedoman maklum lah kita kan hanya manusia biasa.. mana mungkin apa kite buat sumanya betol, sempurna... kalau kite buat baik sekalipun.. tapi kalau orang tak suka.. tak puas hati tetap tak elok di mata die kan kan.. [apa la die tak puas hati aku tak tahu la, sebenarnya aku tak tahu pun die tak suka aku.. maknanya die baik2 berlakon jer la depan aku.. nape la aku tak pasan kan.. bagus lah jugak kan.. ada hikmahnyer.. tapi Allah maha mengetahui sumanya terbongkar jugak, aku tahu jugak akhirnya so surpise tak sangka sangat2 tapi aku redha jer la kan.. aku da buat yang terbaik, niat nak kawan2 berjaya, niat nak tolong tapi apa nak buat, biar jer la.. apa pun kena lebih hati2 & berjaga2]

aritu kan ada la subjek postkan kat wall fesbuk die nak delete kawan2 baru yang tidak disenangi... takde perasaan pun baca sebab rasanya tak berkaitan.. after that ada la infomer gtau yang nama aku da di delete dari senarai list die.. sebenarnya dah agak jugak & rasa... takpe la biarlah die janji die bahgia tanpa aku sekalipun..ahaks... bagi die aku menyusahkan die kot.. kacau die.. opsss... jap jap... sapa tak suka sapa ek.. nak citer panjang sangat kang esok tak abis2... hehehe.. tapi more kepada die jeles kat aku aku kawan2 ngan kawan guy die jeles [padahal die da kawen] cam pelik gak.... aku baik ngan kawan gurl pun die jeles die kata aku rampas kawan die.. pening aku... maybe sebab aku ngan kawan tu sekepala saling memahami.. padahal sama2 kenal masa daftar belajar.. manusia2.. aku pelik...  aku renung2 kembali ada ker aku berkasar dengan die.. gurau2 terlebih ker tapi akhirnya tahu jugak... die da tak suka since last year tapi masa sket2 lagi kot.. dah la die buat citer pasal aku eksiden sebelum bibah aku total lost.. sangat dasat la... aku drive sangat teruk.. sangat terkejut bila aku dapat tahu itu die citer kepada kawan2 lain.. isk isk.. nak tahu tanya cik liyana macam mana aku bawak cik hon & cik bibah  saya tahu saya amatur lagi tapi sapa2 yang saya bawak saya akan jaga dengan baik, berhati... tapi eksiden tu berlaku aku tak minta pun berlaku.. tapi dah berlaku.... sumanya pasti ada hikmahkan... alhamdulillah Allah sayangkan aku lagi kan kan.. alhamdulillah syukur sangat2..

panjang lak sessi luahan aku ni.. geram kot... hehehe..... apa la ayat2 aku tu takde yang nak baca kot.. end dl..

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...