Tuesday, January 11, 2011

Tahun Baru 2011

Assalamualaikum...
ari ni 11-1-11.. date yang cantik kan... tahun ni TM takde supply kalender hanya ada e-calender jer.. save cost la namanya.. sila upload dari 1intra yer.. print sendiri & ikutkan kreativiti anda semua.. saya pun alhamdulillah ada yang bagi kalender & diary.... dapat kalender kuda lagi.. ahaks.. tak kisah lah janji ada kalender kan.. senang nak plan apa2 yang perlu di buat, nak di buat.. tahun 2011 ni merupakan memulakan perubahan penghijrahan dalam diri sendiri.. alhamdulillah Allah masih sayangkan aku, bagi aku hidayah & cahaya agar aku berubah kepada yang lebih baik..

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed