Wednesday, January 26, 2011

wat medical check up

isnin lepas g klinik amik darah... puasa la jap pagi tu..... untuk tahu tahap kesihatan diri... untuk tahu kadar kolesterol, gula, protein, darah & dll.....
so semalam alhamdulillah result da kuar... alhamdulilllah tahap kesihatan aku baik.... cuma yalah nak kena banyakkan bayam + kerang untuk tambah darah... kurangkan gula + lebihkan makan sayur2an + buah2an.... kena buat exercise.. berat aku sangat tinggi ea sekarang ni... aku kena turunkan 7kg..... kira sekarang tak ideal dengan ketinggian aku ni.... mac 2011 berat aku harus 55kg....

1 comment:

shikin said...

caiyokkkk...!!! hehe.. akunyer kalori naik.. pastu nite b4 mkn ais sekerim lak tu.. ngn nasi lemak 2 bungkus lg.. wuhuuuu... sila turunkan protein + kalori anda yer cikin.. tp saya bf.. maka kner naikkan protein.. mana satu mau ikut ni.. heheheh..;P

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...