Friday, January 14, 2011

[SASARAN 2013]

apa ada dengan 2013.... maybe tak penting pun bagi orang lain.. tapi bagi aku.. ada sesuatu yang aku inginkan... ingin aku capai... ingin aku miliki.... ingin aku dapatkan.... jeng jeng jeng... apakah.... agak2 apa ea aku nak masa 2013.... kawen!!!!!!!!..... [memang la nak.. alamak cam tak sabau lak bunyinyer, kawen tu memang la nak bila sampai masa & seru.. insya-allah panjang umo, dimurahkan rezeki, ditemukan jodoh yang terbaik buat diriku, maka akan merasailah alam rumahtangga]
sekarang baru 2011.... jauh lagi masa... panjang lagi masa.... tapi sebab masa panjanglah ... aku kena ada sasaran untuk dicapai dari sekarang supaya aku boleh merancang, menguruskan, melaksanakan serta mengawal untuk mencapai apa yang disasarkan... tak gitu! supaya kite tidak tersasar dari apa yang kite inginkan.. supaya kite tak leka.... masa sekarang sangat pantas berlaku.....

2013 sebenarnya aku ingin mengenggam segulung transkip yang dinamakan "IJAZAH SARJANA MUDA .............................."  

sebenarnya aku buat degree jarak jauh di USM Pulau Pinang [impian nak masuk universiti tercapai jugak walau lambat.. alhamdulillah]  aku apply untuk sambung belajar pada 2008 tapi akhirnya terpaksa tangguh setahun  sebab aku dapat keje kat GLC company.... so now aku da tahun 2 [ikutkan tahun 3] tapi alhamdulillah aku berjaya teruskan walaupun pelbagai rintangan yang datang... so teruskan perjalanan & impian yang ingin dicapai.. chaiyok chaiyok...

[SASARAN 2013 AKU MESTI DAPAT IJAZAH SARJANA MUDA.........................]

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...