Tuesday, July 3, 2012

Kampung Halaman Katanyer.... Mode : Rindu

eh eh... Melaka kg tercinta ahaks... pic ni masa aku g lawatan ke Muzium Negara yang lalu.. nak jugak kan amik pic dengan pic yang menunjukkan negeri aku... hahahhaha.... layan jerk.... peace ^__^

cer teka mana satu umah aku... hahahhaa.. nama jer dok kampung tapi umah batu... maklum la umah kayu dah naik anai-anai... maka untuk keselamatan duduk la umah batu... huhuhu... alhamdulillah rezeki family kan... bertentangan dengan umah pakcik aku iaitu adik abah aku.... 

jalan dari jalan besar nak masuk lorong umah aku.... motip... saja jer snap pic ni... rumput bau potong so kemas jer nampak kan... 

hak ni lak pic belakang umah... eh eh ada reban ayam la.. mak abah aku bela ayam kampung... bercucuk tanam apa yang boleh, yang penting boleh mengeluarkan hasil, di samping dapat mengeluarkan peluh katanyer... so adalah aktiviti mak abah aku kat kampung... 

ni pic dari pintu umah...... umah kami ada dataran... ahaks.... kan kan... 


pic di subuh hari.... eh eh cik bibah ku...

sekian untuk kali ni... maklum lah moody sket today... period pain.. hukhukhuk... sejuk sangat maka jadi sangat sakit okeh...  

No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed