Tuesday, July 10, 2012

Penghijrahan Kepada Yang Lebih Baik

my office mate yang jugak bff yang juga my twin.. ika



Alhamdulillah
Itu yang mampu aku ucapkan tatkala melihat perubahan yang baik buat sahabatku ini
Sebagai teman hanya doa mampu ku berikan supaya semua orang-orang yang aku sayang , bahagia, gembira 
Ika atau Nur Safikah Razak merupakan kawan ofis aku juga sahabat baik aku
aku & dia punya personaliti yang jauh berbeza tapi tu suatu masa dahulu
antara aku & dia ramai yang selalu tersilap pandang & sukar membezakan kami berdua kerna nampak aku tapi ngat die, nampak die tapi ngat aku.... ada yang mengelarkan kami ni kembar... maybe ada persamaan antara kami berdua yang kami sendiri pun tak perasan.... tapi bukan seorang dua yang tersilap... 
kadang-kadang terkejut jugak bila ada yang tanya aku "awak memang pakai tudung kan" 
aku lak muka agak konpius, rupanya diorang silap orang ingatkan Ika
tak kisah pung, cuma kadang kala rasa lucu lak... takkan aku jap pakai tudung, jap buka tudung lak kan g opis.... 

Bermula Nifsu Syaaban yang lalu, aku dapat rasakan sesuatu perubahan yang baik akan berlaku dalam dirinya.. 
sebak masa pertama kali nampak die berhijab ke opis... 
tahniah awak
aku panjatkan rasa kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana berikan hidayah dan bukakan pintu hatinya untuk lebih dekat dengan-MU.... 


p/s : awak nampak sangat comel, more sopan lagi.... buat safikah teruskan apa yang baik.... saya sentiasa doakan awak.... tiada manusia yang sempurna & baik dalam dunia ini.. cuma kite semua berusaha ke arah menjadi seorang yang baik... sayangilah diri sendiri sebelum menyayangi orang lain... jaga hubungan kite dengan Allah (pesanan buat diri saya jugak).. barang yang lepas jadikan pengajaran untuk kite jadi lebih baik pada masa akan datang... kuatkan diri... saya sayang awak... 

sekian  ^___^





No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...