Tuesday, July 3, 2012

Kg Wan & Atok @ Labu Hilir


Cakkk.... ahaks... apakah lak kisah kali ini ek.... picas di bawah ni aku snap masa berada di kampung mak aku... wan aku nyer keje lah... die suka menanam.... antara tanaman yang membuahkan hasil buat anak & cucunyer... buah naga, mempelam, anggur, buah susu @ markisa, tebu, cili, serai, daun sirih, manggis, rambutan, pulasan, limau kasturi, limau nipis, limau purut, pisang dll

umah wan jen jen ni tepi jalan jerk, betol-betol kat selekoh kat jalan labu hilir, antara jalan yang paling sibuk sebab jalan yang menghubungkan Nilai ke Bandar Seremban.... so ada jer orang yang lalu lalang yang stop untuk mintak benih bunga kat wan.... 




lawa tak spek tu.. hahahaa.. motip??? 

p/s : pic jen jen sekadar hiasan... hahaha... poyos jerk kan... sekian...


No comments:

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed