Friday, July 6, 2012

Mode : balik kampong halaman….



Salam jumaat semua…
arini hari jumaat kembali lagik…
Alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas…
diberi nyawa lagi & penglihatan untuk melihat keindahan dunia…
diberi peluang lagi untuk baiki diri…
oh ya… arini aku akan pulang ke kampong halaman…. Mana?
Haruslah melakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…… lama jugak aku tak pulang ke Melaka…
apa la jadik kat negeri tercinta yea…
apa jadi kat kampong yea… ahakss….
Last aku balik ari 25 May yang lalu…. Today 6 july… lama sehh bagi aku la.. hikhikhik…

So after work keberangkatan pulang ke Melaka…. Akan tetapi ada 2 tempat persinggahan sebelum sampai Melaka….
1st umah adik aku kat kuchai lama
2nd umah wan atok kat labu hilir
Bukan apa maklum la menyempurnakan amanah yang diberikan…


Psssstttt ….. Ada orang tunggu kat tol la...ada orang rindu katanyer… kikikiki

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...