Tuesday, July 10, 2012

Survey & Cari Idea.. ahakkss..

  
Assalamualaikum.. 
hye semua... tadi dok tengok, survey... cuci mata.. lawa-lawa kan... 
aku geram sket tengok fresh flower... maklum la suka sangat ngan roses... 
jom layan picas di bawah... hihihi... 
ada yang aku suka design, kaler, bekas yang digunakan & gubahan...... 


simple tapi  kemas & cantik jugak bekas cam kaca kan... 

yang ni aku suka sebab kombinasi bunga merah + hijau .. naik seri jugak... 

yang ni cantik jugak tapi bunga cam banyak sangat kot 


ni pun jenis bersangkar... 

sapa yang suka jenis hantaran bersangkar... 


hak ni bakul die cam sweet ker sebab kaler pink? hahahaha.... susunan buah tu just nice ... geram tengok... 


yang ni aku suka sangat kombinasi gubahan bunga die... berseri2 nampak kan... 



















*** aku suka design yang simple tapi cantik.. so time aku nanti nak buat yang simple tapi cantik... hehehehe... ada beberapa design yang leh jadikan sumber inspirasi nanti.. ahaks.... bila? jeng jeng jeng.... tungguuuuuuuuuu


1 comment:

diana aziz said...

Mcm dh dekat je....... jeng jeng... :)

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...